Jag tycker vi ska prata mer om kvalitet, inte bara miljö & CSR

TEM-funderingar

20141127_081933_resized
Jag tycker vi ska prata mer om kvalitet för ärligt talat allt blir bara sämre och sämre. Ska till Stockholm idag och har med mig mina två övernattningsväskor. Den ljusbruna fick jag av min sambo i present för drygt ett år sedan, en dyr väska från Tiger, den svarta är en väska från vad jag tror 60-talet nån gång. Som ni ser är de lika trasiga och då har jag ännu inte nämnt att jag redan varit och bytt remmen till Tiger-väskan då sömmen sprack nästan med en gång. Så den från 60-talet har slitits lika mycket som den från 2013. Dessutom kan man se att i den från 60-talet sitter en stabil stålfjädervajer, i den från Tiger sitter ett platsrör. Väskan från Tiger är använd som normal arbetsväska, dvs transportera en dator, papper etc till och från jobb och kund. En användning jag i alla fall trodde en datorväska skulle…

View original post 364 fler ord

Kommentera

